zaterdag, juni 10, 2006

Flickr

Onlangs zat ik een beetje rond te neuzen op de explore-page van Flickr. Er zijn mij toen enkele dingen opgevallen die ik toch wel vreemd vind. Ten eerste staat er bij die "popular tags" geen enkele tag die ik in dat lijstje zou verwachten. Vancouver, Wedding, Clouds (wolken??? who the fuck wil er nu wolken zien????), School.... Waar zijn de tetten??? Flickr moet echt wel door een bende flikkers gerund en gebruikt worden! Ofwel is het doorgestoken kaart.

Ten tweede vond ik na toch wat tettenzoeken (nee da's nie waar, ik kwam op een heel andere manier bij die foto terecht (eerlijk waar)) een bepaalde foto, die door Flickr-machine zeer interessant bevonden werd. Maar toen stootte ik op een raadsel i.v.m. de eerste comment die de foto toegeworpen kreeg.

Nu ben ik niet zo heel veel met fotografie bezig en kan ik mezelf echt geen expert noemen, maar mijns inziens is er helemaal geen kleur in die foto. Waarom denkt VonWiffle van wel? Mis ik een bepaalde nuance, of is er hier sprake van een kleurenblinde in zijn ontkenningsfase die pijnlijk door de mand valt?

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Je vindt jezelf wel heel wat hé kerel. Het is erg hard in de ontkenningsfase van kleurenblindheid, wij kleurenblinden in ontkenningsfase kunnen hier echt wel niet mee lachen!!!

14/6/06 11:59  
Blogger Alosja said...

Zou u als kleurenblinde in de ontkenningsfase dan niet groen moeten lachen ipv rood te worden van woede? :)

14/6/06 12:50  

Een reactie posten

<< Home