maandag, augustus 14, 2006

Mac Pro

Onlangs stelde Apple in San-Fransisco hun nieuwe desktop en besturingssysteem voor. Zoals altijd gebeuren deze voorstellingen tijdens de "keynote" speech van de belangrijkste Apple-beurs van het jaar. Het loopt er dan altijd vol met rare types die hun Mac een kusje geven voor het slapen gaan, T-shirts dragen met een afbeelding van Steve Jobs en/of Stephen Wozniac, en wild krijsen en kwijlen bij elke nieuwe slide die Steve naar vorern brengt.
Nu was de keynote de laatste keer een teleurstelling, volgens de kenners. De geruchtenmolen draait op volle toeren.
MAAR... teleurstelling of niet. De krachtigste, mooiste, geilste en meestak ook duurste desktop is weer up to date. Daarom heb ik (zoals steeds) weer mijn "ik-win-morgen-Euromillions"-Mac samengesteld.

2 Intel Xeon dual-coreprocessors van 3 GHz
16 GB (8 x 2 GB) RAM
NVIDIA Quadro FX 4500 512 MB, Stereo 3D (2 x dual-link DVI)
4 harde schijven van 500 GB 7200-rpm seriële ATA met 3 Gb/s
2 SuperDrives
Zowel Bluetooth 2.0+EDR als AirPort Extreme
Apple Keyboard en Mighty Mouse (draadloos)
2 30" schermen

De beste €18.000 ooit besteed, niet?

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Laat die boxen maar zitten en ga voor die mac jongen :)

Mijn 20" display staat hoogst waarschijnlijk woensdagavond te prijken op mijn bureau, met daarvoor de wireless mighty mouse en het nieuwe wireless toetsenbord. Ach het moest er toch eens van komen...

Toch ook leuk besteed hé?

14/8/06 21:58  

Een reactie posten

<< Home